امنیت خود را با فناوری DarkFighterS و DarkFighterX هایک ویژن به حداکثر برسانید

بیشتر حوادث امنیتی در شب اتفاق می افتند. برای اطمینان از اینکه سازمان‌ها می‌توانند از دارایی‌ها و افراد خود به‌صورت 24 ساعته محافظت کنید، هایک‌ویژن نسل جدیدی از فناوری‌های دوربین مداربسته در نور کم را ایجاد کرده است: DarkFighterS و DarkFighterX

سازمان ها باید اطمینان حاصل کنند که دارایی ها و افراد آنها در 24 ساعت شبانه روز و 365 روز سال ایمن و محافظت می شوند. این نیاز به فناوری‌های امنیتی نیاز دارد که بتواند از دیوارها و نرده‌های محیطی محافظت کند و تصاویری کاملاً شفاف و تمام رنگی از حوادث امنیتی را حتی در مناطق کم نور یا در شب ارائه دهد. اینجاست که دوربین‌های مداربسته فوق‌العاده کم‌نور هایک ویژن وارد عمل می‌شوند.

DarkFighterS

به حداکثر رساندن امنیت با گزینه های روشنایی “هوشمند”.
دوربین های DarkFighterS هایک ویژن از سه نوآوری کلیدی در شرایط کم نور استفاده می کنند. همه این ویژگی‌ها با S شروع می‌شوند، به همین دلیل است که این فناوری DarkFighterS نامیده می‌شود. آن ها هستند:

تصویربرداری غافلگیر کننده هایک ویژن در نور کم

که قادر به جمع آوری نور بیشتر برای تولید تصاویر روشن تر است و از لنز ثابت F1.0 و حسگرهای پیشرفته برای افزایش چشمگیر وضوح و وضوح در شرایط نور بسیار کم استفاده می کند.

لنزهای سوپر کانفوکال نوآورانه و پیشرو در صنعت هایک ویژن

که با دقت در سطح میکرون طراحی شده اند. این بدان معنی است که نقطه فوکوس برای تصاویر با نور بصری و تصاویر مادون قرمز تقریباً یکسان است، که نه تنها از تار شدن تصاویر جلوگیری می کند، بلکه امکان فوکوس در سطح اصلی و تصاویر طولانی مدت و با کیفیت بالا را فراهم می کند.

فناوری نور هیبرید هوشمند هایک ویژن

که به دوربین های امنیتی اجازه می دهد در حالی که خطر امنیتی وجود ندارد به صورت مادون قرمز ضبط کند. با این حال، هنگامی که یک حادثه اتفاق می افتد، حالت “هوشمند” دوربین یک نور سفید مکمل را روشن می کند و ضبط تمام رنگی را با استفاده از طیف نور مرئی آغاز می کند.

این توانایی دارای چندین مزیت مهم است:

1) دوربین‌های امنیتی می‌توانند نور مادون قرمز را در شب حفظ کنند و در شرایط کم‌نور به‌طور محتاطانه ضبط کنند، بدون اینکه مکان دوربین را مشخص کنند.

2) دوربین‌ها اغلب متجاوزان احتمالی را مبهوت می‌کنند و با روشن شدن نور سفید ، آنها را متوقف می‌کنند و از سرقت یا آسیب دیدن اموال جلوگیری می‌کنند.

3) به دلیل فعال شدن خودکار نور سفید دوربین، همه حوادث با رنگی کامل و با جزئیات کامل ضبط می شوند.

DarkFighterX

امکان تصویربرداری واضح و تمام رنگی برای سایت‌ها، مناطق و سناریوهای بزرگ در تاریکی تقریباً مطلق
برای مناطق و کاربردهای بزرگ، فناوری DarkFighterX قدرتمندترین قابلیت های دید در شب هایک ویژن را فراهم می کند. به طور خاص، این فناوری فوق العاده کم نور از تصویربرداری ویدیویی تمام رنگی و شفاف تا تنها 0.0002 لوکس پشتیبانی می کند.

دوربین مداربسته هایک ویژن مجهز به فناوری DarkFighterX از یک لنز دیافراگم بزرگ و سنسورهای دوگانه برای ضبط و ترکیب تصاویر با نور مرئی و تصاویر بر اساس درک مادون قرمز استفاده می کنند.

با ترکیب تصاویر دو سنسور با استفاده از فناوری به نام Bi-Spectrum Image Fusion، این دوربین‌ها می‌توانند تصاویر تمام رنگی و با کیفیت بالا و حتی خودروهایی را که با سرعت حرکت می‌کنند، در شرایط تاریکی تقریباً کامل ثبت کنند.

از آنجایی که DarkFighterX در دوربین های 2، 4 و 8 مگاپیکسلی هایک ویژن Speed Dome و دوربین های گلوله چند سنسوری DeepinView تعبیه شده است.

سازمان ها از طیف گسترده ای از دیگر ویژگی های امنیتی به طور همزمان بهره مند می شوند، از جمله زوم اپتیکال، فوکوس سریع و توانایی برای دنبال کردن افراد یا اشیاء متحرک در اطراف میدان دید دوربین که در بازار به نام تعقیب سوژه گفته می‌شود.

اشتراک گذاری:

مطالب جدید را بخوانید:

0 0 رای ها
امتیاز به نظرسنجی
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آیا می خواهید محل کار یا منزل خود را ایمن کنید؟

فقط کافی هست با ما تماس بگیرید.

درود بر شما، با ما صحبت کنید