تمام حقایق در مورد aoc در دوربین مداربسته

aoc چیست؟

Audio Over Coax (AOC) یک تکنولوژی است که به دوربین های مداربسته اجازه می دهد تا صدا را همراه با تصویر بر روی یک کابل کواکسیال (Coaxial Cable) استاندارد انتقال دهند.

مزایای تکنولوژی aoc چیست؟

  • کاهش هزینه نصب: با نیاز به تنها یک کابل برای ارسال صدا و تصویر، هزینه کابل کشی و تجهیزات جانبی کاهش پیدا می کند.
  • نصب آسان تر: از آنجایی که تنها از یک کابل استفاده می شود، نصب دوربین های مدار بسته با تکنولوژی AOC ساده تر و سریع تر انجام می شود.
  • سازگاری با زیرساخت existing: تکنولوژی AOC از کابل های کواکسیالی که در سیستم های قدیمی تر استفاده می شود، پشتیبانی می کند؛ بنابراین ارتقاء سیستم های قدیمی به سیستم های جدید با قابلیت صدای محیط، آسان تر خواهد بود.

نکات مهم در هنگام استفاده از دوربین مداربسته میکروفن داخلی

  • سازگاری دستگاه ضبط DVR : همه دستگاه های ضبط کننده DVR (Digital Video Recorder) از تکنولوژی AOC پشتیبانی نمی کنند. هنگام خرید دوربین با تکنولوژی AOC، مطمئن شوید که دستگاه ضبط کننده شما نیز از این تکنولوژی پشتیبانی می کند.

برای اطمینان از اینکه دستگاه ضبط صدای ورودی از کواکسیال را پشتیبانی می‌کند یا خیر؟ حتما از فروشنده کالا سوال کنید و یا اینکه در دیتاشیت (مشخصات فنی کالا) به دنبال این ویژگی بگردید.

  • محدودیت در کیفیت صدا: تکنولوژی AOC از کیفیت صدای بالا پشتیبانی نمی کند.
  • محدودیت در فضای بزرگ: دوربین هایی که میکروفن صدای داخلی دارند، معمولا در فضای بسته ساختمان نصب میشوند و برای محیط های بزرگ صدای با کیفیتی تولید نمی‌شود.
  • استفاده از کابل کواکسیال با کیفیت: حتما از کابل کواکسیال مرغوب و با کیفیت در پروژه خود استفاده کنید. زیرا کابل های ارزان باعث افت کیفیت صدا و تصویر و نویز گرفتن صدا خواهند شد.

در کل، تکنولوژی AOC با Audio Over Coax راه حلی مناسب برای کسانی است که می خواهند به سادگی و با هزینه کم، قابلیت دریافت صدای محیط را به سیستم مداربسته خود اضافه کنند.

فیلم آموزشی راه اندازی دوربین مداربسته با میکروفن داخلی روی هایک ویژن

مطالب جدید را بخوانید:

0 0 رای ها
امتیاز به نظرسنجی
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آیا می خواهید محل کار یا منزل خود را ایمن کنید؟

فقط کافی هست با ما تماس بگیرید.

ما به نظر و حمایت شما دلگرم هستیم، لطفا نظر خود را بنویسید.

از اخبار صنعت حفاظت و امنیت، بی‌خبر نمونی؟

درود بر شما، با ما صحبت کنید