دوربین مداربسته هایک ویژن جدید turbo hd با تمرکز بر صدا و تصویر

هایک ویژن نسل بعدی Turbo HD 8.0 را معرفی کرد و فصل جدیدی را در ادغام صوتی و تصویری باز کرد.
1 آوریل 2024 – هایک ویژن جدیدترین نسل از محصولات امنیتی آنالوگ Turbo HD خود را معرفی کرد. Turbo HD 8.0 یک تجربه امنیتی جامع تر و تعاملی را برای کاربران فراهم می کند و آنها را قادر می سازد محیط امنیتی بصری خود را تقویت کنند.

Turbo HD 8.0 انقلابی شامل چهار نوآوری اصلی است که ارتباط بی‌درنگ، محافظت از ویدیوی 180 درجه و دید در شب را به اوج جدیدی می‌رساند.

این پیشرفت‌ها دامنه محصولات Turbo HD را با قابلیت‌های صوتی دو طرفه، دوربین‌های دو لنز جمع‌وجور با فناوری دوخت و قابلیت Smart Hybrid Light در کل طیف دوربین‌های Turbo HD گسترش می‌دهد. همچنین یک DVR پیشرفته پیشرفته سری حرفه ای با AcuSense را معرفی می کند.

صدای دو طرفه با کابل کواکسیال

دوربین‌های جدید Turbo HD 8.0 دارای قابلیت صوتی دو طرفه هستند، که آن‌ها را برای استفاده در سناریوهای مختلف ارتباطی صوتی زنده، مانند ارتباط صوتی داخل و خارج خانه، مناسب می‌سازد.

به لطف کاهش هوشمند نویز که صدای انسان را با فیلتر کردن صداهای محیطی جدا می کند، مکالمات شفاف هستند.

بلندگوهای پرقدرت 2 وات تضمین می کنند که کیفیت صدا قوی و فراگیر است. در عین حال، مردم می توانند به راحتی در فواصل طولانی صحبت کنند.

دوربین های جمع و جور با لنز دوگانه

Turbo HD 8.0 یک دوربین دوگانه جدید را معرفی می کند که از فناوری های اختصاصی اتصال تصاویر برای ارائه تصاویر 180 درجه استفاده می کند.

این تصاویر به لطف دیافراگم بزرگ F1.0 و سنسورهای با حساسیت بالا در تمام اوقات شب و همچنین روز زنده و رنگارنگ باقی می مانند.

دوربین جدید همچنین طراحی جمع و جورتری را معرفی می کند. این باعث می شود دوربین جدید محتاطانه تر و از نظر زیبایی شناسی برای مشاغل کوچک و متوسط مناسب تر باشد.

نور هیبریدی هوشمند در کل شبانه روز

فناوری Smart Hybrid Light تجربه دید در شب را افزایش می‌دهد و اکنون در کل طیف دوربین‌های محدوده Turbo HD 8.0 گسترش یافته است.

دوربین‌های Smart Hybrid Light دارای دیافراگم گسترده F1.6 هستند و می‌توانند تصاویر رنگی را در رویدادهای مهم هنگام ظاهر شدن یک شخص یا وسیله نقلیه ثبت کنند.

با استفاده از دوربین‌های پیشرفته Smart Hybrid Light با فناوری ColorVu، دیافراگم بزرگتر F1.0، زمان روشن شدن نور تکمیلی، لنز Super Confocal و سنسور BSI با حساسیت بالا، می‌توان حتی تصاویر بهتری در شب گرفت.

هوش ارتقا یافته با DVR پیشرفته سری حرفه ای

دوربین مداربسته Turbo HD 8.0 شامل یک DVR پیشرفته سری حرفه ای با AcuSense است.

این پشتیبانی کانال هوشمند را گسترش می دهد و عملکرد را برای حفاظت محیطی بهبود می بخشد.

همچنین فناوری‌های هوشمند از جمله تشخیص چهره، تشخیص حرکت نسان و خودرو و حفاظت محیطی را در یک دستگاه DVR برای الزامات امنیتی متنوع ادغام می‌کند.

DVR جدید به زودی به‌روزرسانی می‌شود تا عملکرد AcuSearch را شامل شود و جستجوی هدف دقیق را با یک کلیک برای بهبود کارایی جستجوی ویدیو امکان‌پذیر می‌سازد.

اشتراک گذاری:

مطالب جدید را بخوانید:

0 0 رای ها
امتیاز به نظرسنجی
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آیا می خواهید محل کار یا منزل خود را ایمن کنید؟

فقط کافی هست با ما تماس بگیرید.

درود بر شما، با ما صحبت کنید